Posted on

【網球】「終於恨到」同拿度練波 黃澤林:佢氣場簡直恐怖!

(圖:黃澤林fb)

【體路專訊】香港網球新星黃澤林(Coleman)喜事停不了,繼上周六贏得越南網賽男雙冠軍後,返回西班牙拿度網球學校又收到一份「驚喜禮物」── 與剛剛榮升做爸爸的「校長」拿度(Rafael Nadal)苦練3小時! Coleman坦言「終於恨到」,更獲「偶像」大讚「打得非常好」!

拿度(左)1月恭賀黃澤林澳網奪冠。(圖:黃澤林fb)

黃澤林今年1月底勇奪澳洲網球公開賽青年組男雙錦標,賽後獲得西班牙傳奇球手拿度嘉許,後者當時更「相約」Coleman練波,惟雙方之後各自四出征戰,一直未能赴約,直至昨日(11日)「校長」終於兌現承諾,與「弟子」在網球學校室內場對練足足3小時。黃澤林事後在社交平台「晒」出與拿度及其教練莫亞(Carles Moyà)的合照,以及練習實況短片,並寫上:「好開心同好榮幸今日可以同我偶像苦練3小時,我會繼續努力,希望有一日可以係(喺)比賽場上相遇。」

Coleman與拿度教練莫亞合照。(圖:黃澤林fb)

能夠與22項大滿貫得主、傳奇球王對練,Coleman受訪時坦言有「終於恨到」的感覺:「梗係好開心啦,始終由細到大睇佢,我打波都係因為佢。」他透露3小時練習過程非常充實:「所有嘢都有練,正手、反手,基本上噏得出都有。最初我都幾緊張,但習慣咗之後就好好多。拿度嗰種氣場簡直係恐怖,佢每一球都好重旋,每次都令到我要退後,真係名不虛傳。」

Coleman又說:「我有問佢,我今日打成點?佢話非常好,練到唔想停!拿度仲問我,廣東話嘅『多謝』點講,之後就照住跟我講,哈哈!而且多謝我邀請佢嚟香港。」黃澤林透露仍會在網球學校練習多一個星期,才轉赴印尼參加職業巡迴賽。

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【網球】「終於恨到」同拿度練波 黃澤林:佢氣場簡直恐怖!