Posted on

【體路專欄】業界疫境自強 90後教練推出外賣健身服務

健身界疫境自強
一個人加一個粉紅色行李箱,外賣式健身服務成為疫市奇招。(邱益忠攝)

【體路專欄】受到肺炎疫情影響,全港健身中心關閉14日又14日,28日關閉令導致不少從業員即時加入「零收入」大軍,其中90後女教練Rainie在逆境下發揮打不死精神,一個人加一個粉紅色行李箱,推出外賣式健身服務,成為市面上罕有的「流動健身室」。

24歲的Rainie成為全職健身教練未夠半年,便要面對所屬健身中心需要停業14日的壞消息,難免不知所措,難得她仍然充滿正能量,「我係一個Focus喺解決方法嘅人,比較少Focus喺問題上,第一時間諗我可以做啲咩。我本身係一個好新嘅教練,未經歷過旺季淡季,入行到呢家都唔係一個好好嘅環境,所以一出14日關閉令,第一時間諗,我可唔可以以將Gym嘅元素搬出去外面呢?」

當初Rainie有想過在公園或海濱長廊和學生一起做運動,後來想到戶外做運動需要戴著口罩,以及面對日曬雨淋的問題,「學生辛苦之餘,自己又要拎住20KG嘅健身用具走來走去,既然大家咁辛苦,有咩方法可以解決到呢?」小小的行李箱內藏一對5.5KG的啞鈴、2KG沙包、橡筋帶、TRX、按摩槍、瑜珈墊,加上因應衛生問題,也齊備酒精、消毒磋手液等用具,總重量加起來差不多20KG,對一個女生來說相當吃力。

後來想到,只要學生家中的客廳有足夠地方容納一張瑜伽墊,便可以進行一對一私人訓練,「作為一位專業教練,我好Focus去幫學生Keep住做運動嘅習慣,(外賣式健身服務)比平時喺健身中心花更多人力物力資源及時間,得到回報差好遠,但呢個唔係我首要Concern,學生好辛苦去Build Up做運動嘅習慣,只要佢地想做運動,我都想幫佢Keep!」

健身界疫境自強
Rainie(右)認為,只要保持正面態度,總會找到出路。(受訪者提供)
健身界疫境自強
Kevin因疫情影響下運動次數減至零,認為外賣式健身服務比較貼心。(受訪者提供)

筆者對Rainie這種逆境自強的個性很佩服,在訪問中多次大讚她的想法頗新穎,Rainie也直言,無論發生什麼事也好,也要想想解決方法,「呢個大環境令我地工作有好多阻礙,但同時有好多機會,永遠從另一個角度諗,都會搵到出路」!

從事理財財務策劃的Kevin一向有一星期做三日運動的習慣,不是外出踢足球便是跑步,但因疫情影響下運動次數減至零,最近他有跟從Rainie做運動,認為外賣式健身服務比較貼心,「喺家中一對一健身唔使同人迫,比較安全,又無人喺旁邊睇住,無咁緊張」。

至於美容院接待員Charlie一星期訓練四天,其中2月開始兩天跟從Rainie健身,兩天在家中自行訓練,對14日關閉令感到失望,「難得自己第一次咁有恆心做運動,Rainie佢係一個好有感染力既人,我由零運動習慣,變成一星期做四日運動,到呢家諗到直接上去我屋企train我,絕對唔係因為錢,純粹係覺得我好勤力唔想因為咁而放棄我」。

文:邱益忠

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【體路專欄】業界疫境自強 90後教練推出外賣健身服務