Posted on

【體路專欄】健身界疫境自強 – 80後情侶轉型當Youtuber

【體路專欄】王元龍和Mina這對情侶健身教練,和其他從業員一樣,在14日停工令下首嚐人生第一次「零收入」。

高峰期每天為9位客人提供一對一教練課程的王元龍表示,每年年尾一般是健身業淡季,不少客人放假去旅行,「通常等新年後旺季返來,因為疫情關係,收入比平時跌七成,(14日停工令)更加令收入無晒。」他嘆言:「雖然學生係預繳費用,但我都要預繳租金比健身場地,呢家全部學生上唔到堂,變相係白比租金。」

Mina 近年一直發展自己的雙線職業生涯,除了是一位女教練外,也是一位知名的婚禮化妝師,「主要做婚禮化妝,好多新人都改期,本身三月係傳統旺季,呢個月做10單生意好平常,但呢家係零;至於健身行業亦面對同樣情況。」

接受訪問期間,深情的王元龍不忘讚賞女友的雙線經營職業生涯策相當聰明,可惜依然不敵疫情。聽到男友的甜蜜讚賞,靦腆的Mina解釋,原本雙線發展是為了保持全年旺季,「本身化妝界喺冬天係旺季,健身界係淡季,到夏天時健身界係旺季,化妝界係淡季,咁我本身諗住全年係旺季,唔停咁做嘢。但呢家喺香港有幾樣技能都係會死嘅,所以要再諗方法轉型!」

14日關閉令讓王元龍及Mina 除24小時陪伴對方外,也反思如何疫境自強。他們不斷添置健身用具,包括TRX、橡筋帶、踏腳機等,並開設youtube channel,期望可以發展網上教學。

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【體路專欄】健身界疫境自強 – 80後情侶轉型當Youtuber