Posted on

【運動員網誌】失去了的 2020年

運動員網誌, 黃浩輝

【運動員網誌】2020 年的你過得好嗎?無論你覺得自己過得幾唔好、幾咁慘、幾咁辛苦都好,我可以講一句「你一定過得好!」

還記得一年前的自己怎樣嗎?在去年年底時定下的目標,到依家完成咗幾多?

如果你覺得自己現在身處邊一個位置,我想請你停下手上的工作和思緒,俾一分鐘時間自己,深呼吸。在寂靜的當下,你聽到自己的心聲嗎?

在過去的一年,我們失去了很多,時間、朋友、金錢、旅行的機會,但這個世界好公平,有失就必有得,我哋多咗時間陪伴自己、屋企人或心愛的人。

我哋認識到快樂其實好簡單,一家人齊齊整整,平平安安,無病無痛,行得走得,食得瞓得已經好幸福。

我哋無得飛去外國吃喝玩樂,在本地走入大街小巷發掘以前從來無留意過的人事物。我哋去行山,走一啲從來都無去過嘅地方,才知道香港原來仲有咁多美景(請謹記自己垃圾自己帶走)。

世界轉得太快,我哋腳步走得太慢,但唔等如我哋無進步;就算無人欣賞(或無人有餘閒欣賞)我哋要學懂欣賞自己向前一小步,都係一種進步。

而我嘅睇法係,當全世界都在向前進步時,就算你留在差不多的位置,都已經係一種努力,就好似逆流而上,留在同一位置已經要花費很大氣力,所以我哋唔好一味爭扎,要冷靜,觀察,再作決定。

珍惜現在擁有的,有啲嘢過咗就無,留得青山在,哪怕無柴燒,只要有健康的身體,想做乜想去邊都得,襯呢段時間好好裝備增值自己,機會一來就可以發揮。

香港人,共勉之!

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【運動員網誌】失去了的 2020年