Posted on

【體路專欄】球員高叫「二五仔」 教練漠視零容忍

【體路專欄】港超聯上星期正式開鑼,部分青年賽事亦陸續展開,雖然我自己唔能夠親自帶隊,不過從部份家長口中得知一個你聽完都會「吓」一聲嘅情況。當日其中一場比賽我嘅「仔仔」面對舊東家,足球術語即係「倒戈」,每當佢一有波喺腳嘅時候,場邊對方後備球員就大叫:「二五仔……二五仔……」,呢個情況維持到佢被調離場,個人認為必須嚴明正視,這種球場內歪風絕對係零容忍!

球員品德要重視 教育工作認清啲

教練係球隊中一個榜樣同模範,基本上所有嘅灌輸同行為反射,球員都會透過五官照單全收,潛移默化之下,確實影響深遠。眼見己隊學生向前隊友如此說出攻擊或侮辱說話,作為教練應當即場指正及阻止,而非任由年青球員向他人作人身攻擊,足球要學習的除了技術,還有球品。

青年球員喺成長階段除咗要面對隊內競爭之外,周邊一舉一動都會直接牽動球員思想,產生羊群效應。仲記得自己喺年青球員階段嘅時候,身邊有隊友會受朋輩影響而缺席訓練,又或者只要有牽頭者,就會有其他人跟隨。話晒都仲係小朋友,佢哋會覺得有人帶頭點解唔跟?這個年紀,未必懂得自我分析及深入判斷對錯。

嗰場其實都仲有一段小插曲,喺比賽尾段個波出咗界,屬於領先一隊嘅家長竟然將個波再踢遠啲……其實對於呢個年齡層嘅小朋友,比賽勝負唔應該係最重視一環,比賽過程、球員自身表現及經歷等更為重要。有時候輸波都係一種成長,青年球員要學懂經歷高與低,如何面對自己過錯及失敗,從錯誤中學習,成為一個更有質素嘅球員。

教練、家長等長輩角色在年青球員成長的過程中都是非常重要,必須傳遞正確訊息同觀念,引領球員喺健康道路成長,請各位教練、家長都能做好身教。

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【體路專欄】球員高叫「二五仔」 教練漠視零容忍