Posted on

【武漢肺炎】確診空手道港將視像互打氣 曾綺婷:喺醫院並不孤單

曾綺婷
曾綺婷(左)(圖:體路資料庫)

【體路專訊】3名香港空手道代表先後確診新冠肺炎(武漢肺炎),現正留院接受治療,更透過視像互相打氣,女將曾綺婷今日(22日)再次在個人Facebook專頁撰文,表示「喺醫院並不孤單,一齊抗疫」,繼續發放正能量。

空手道港隊成員早前於法國集訓,回港後先有李振豪周三(18日)感染新型冠狀病毒成本地運動員首例,隊友曾綺婷兩日後(20日)確診,19歲小將周家謙昨天(21日)亦證實中招,儘管3人不幸染病,但仍以積極態度面對挑戰,李振豪及曾綺婷先後透過社交網報平安,堅強抗疾。

曾綺婷facebook截圖

曾綺婷今日再度在Facebook專頁撰文,帖上視像截圖照片,寫下「今日大家好生猛呀」、「係(喺)醫院並不孤單 ,一齊抗疫」、「見到我哋識得笑,講野(嘢)仲好有氣有力㗎,相信好多人都放心哂(晒)」及「最緊要一日比一日好,食得瞓得笑得咁就掂」。最後更以附上「# #唔洗減磅先嚟瘦」和「##病到同正常人無分別」的hashtag來形容李振豪及周家謙。

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【武漢肺炎】確診空手道港將視像互打氣 曾綺婷:喺醫院並不孤單