Posted on

【體路專欄】久違的擁抱 衝超的細佬

梁冠聰, 體路專欄

【體路專欄】四處也覺冰冷,衝超路上步步困難,獨自渡過千億個夜晚。經過一年多的離別,「細佬」終於平安回來了,今次回來的身份由中甲球員升格變了中超球員,一切都是他的努力換來的成果。作為哥哥的我,無論他的職業身份如何改變,他永永遠遠都是家中幼兒或我的弟弟,回來一刻的擁抱勝過千言萬語,這刻的溫暖溶化了過去的落寞和冰凍。

梁冠聰, 體路專欄

在去年的12月22日,原本是細佬最接近回家的一次,可惜梅州客家在95分鐘絕殺對手,直接取得衝超資格,令浙江隊需要出戰升班附加賽,意味著細佬最快一月中才能返港。天意難逃,最終他整個2021年都未能在香港渡過半秒,究竟他的心路歷程是如何?

大佬:成為中超球員是怎樣的感覺?
細佬:感覺好唔真實,因為喺我腦海中幻想過幾千次,況且唔係每一個人都能夠實現兒時夢想,能夠征戰中超真係真係好開心。

大佬:衝超過程最難忘的事是甚麼?
細佬:其實整個過程都好困難,特別疫情之下需要多次以「泡泡」形式比賽。最難忘一定最後一秒鐘被梅州絕殺同附加賽完場哨子聲嘅一刻,因為嗰一秒就係夢想破滅同實現嘅一刻。

梁冠聰, 體路專欄

大佬:2021年沒有回來香港,最想念的是?
細佬:最想念一定係家人,因為自己有少少自私選擇外流發展嘅道路,犧牲咗好多同佢哋相處嘅時間,當中受傷縫針嘅一次都令佢哋好擔心。

大佬:有沒有說話想跟家人說?
細佬:雖然大家相處時間大大減少,不過身在外地嘅我每一刻都感受到佢哋嘅支持。每一場比賽佢哋都會睇哂,無論贏同輸都會為我加油。特別想多謝哥哥,自己都忙都不得了之下都處理家中所有大小時務,照顧好爸爸媽媽令我可以好專心去追夢同踢波。

大佬:回港後最想做的事情是?
細佬:最想陪伴家人多啲,因為上年錯過哂佢哋嘅生日慶祝,希望可以利用呢段時間好好同佢哋相聚一下。

梁冠聰, 體路專欄

大佬:如果能夠時光倒流,你依然會選擇加盟浙江隊?
細佬:一定會,我從來唔會為自己嘅決定感到後悔,並且喜愛挑戰自己。希望未來可以繼續挑戰自己,同球隊一齊創下更多更多美好嘅時光。

大佬:今季最大難度?
細佬:我短短效力梅州半年時間,又要再短時間內適應一個全新嘅球隊,並且要交出成績絕對唔容易。慶幸球隊上下及教練團隊幫助自己好多,令自己能在球場上發揮自己應有嘅水平。

大佬:下季有機會同樂仔、Vaz一齊踢中超,有咩感受同期望?
細佬:當然係好興奮,希望會有更多香港球員外流,不只是中國聯賽,令香港足球發展得更加好。

大佬:港隊有咩期望?
細佬:希望自己可以為港隊出戰更多比賽,作最大貢獻,因為代表香港隊係香港球員嘅夢想。
期望港隊有新教練領導之下,球員盡快適應新嘅打法,闖出一番新氣象。

此篇文章由「體路 Sportsroad」最初發表於「【體路專欄】久違的擁抱 衝超的細佬